Сажетак:Имиџ представља слику у очима јавности о једној земљи, односно држави до које се долази на бази масе примљених порука, како оних позитивних, тако и негативних. Тренутно, имиџ БиХ, дакле наша позиција и статус у свијести потрошача и потенцијалних пословних партнера у свијету је врло лош. Први корак у измјени тог стања је стварање одговарајуће стратегије која ће промијенити такав имиџ и поправити га у очима јавности. Јачањем позитивног имиџа земље повећаће се и конкурентска предност производа и произвођача и националне привреде у цјелини. Осим тога, стварање атрактивног инвестиционог амбијента привући ће значајне СДИ, које су најкраћи пут подизања рејтинга и привлачности једне земље, односно њеног економског развоја и просперитета.
|