УДК 34ISSN 2232-7339    e-ISSN 2303-4653
Godišnjak Pravnog fakulteta u Istočnom Sarajevu
Издати бројеви Годишњака

   2010
      година I бр. 1/2010

   2011
      година II бр. 1/2011
      година II бр. 2/2011

   2012
      година III бр. 1/2012
      година III бр. 2/2012

   2013
      година IV бр. 1/2013
      година IV бр. 2/2013

   2014
      година V бр. 1/2014

   2015
      година VI бр. 1/2015

   2016
      година VII бр. 1/2016

   2017
      година VIII бр. 1/2017


РЕФЛЕКСИЈЕ ИМИЏА БиХ НА ЊЕНУ ЕКОНОМСКУ ПЕРСПЕКТИВУ

  Цјеловит текст PDF-a

Бранко Ђерић

Горан Балотић

Предраг Млинаревић

Економски факултет Универзитета у Источном Сарајеву

Сажетак:

Имиџ представља слику у очима јавности о једној земљи, односно држави до које се долази на бази масе примљених порука, како оних позитивних, тако и негативних. Тренутно, имиџ БиХ, дакле наша позиција и статус у свијести потрошача и потенцијалних пословних партнера у свијету је врло лош. Први корак у измјени тог стања је стварање одговарајуће стратегије која ће промијенити такав имиџ и поправити га у очима јавности. Јачањем позитивног имиџа земље повећаће се и конкурентска предност производа и произвођача и националне привреде у цјелини. Осим тога, стварање атрактивног инвестиционог амбијента привући ће значајне СДИ, које су најкраћи пут подизања рејтинга и привлачности једне земље, односно њеног економског развоја и просперитета.

Кључне ријечи: Имиџ; Пословни амбијент; Конкурентност; Инвестициона атрактивност; Стране директне инвестиције; Извоз; Економски развој.
 

Бранко Ђерић, branko.djeric@ekofis.org.